Denok bat elkarbizitza positiboarekin!
Gaur Mara, Endika, Nora eta Aritz, bi klasekoen izenean, Clara Campoamor kultur aretora joan dira Baso Biziduna proiektuan parte hartzeko. Klasean elkarbizitza positiboari buruzko hiru saio landu eta gero, elkartu gara Barakaldoko ikastetxe batzuetatik gure lana mankomunean jartzeko.
Hona hemen uzten dizuegu landutakoa amets baten moduan:
"Ikastetxean pertsona guztiak zoriontsu eta libre izatea gustativo litzaiguke, inor bakarrik ez sentitzea eta guztiok Laguna izatea. Mundu bat non bakardık pertsina onak existitzen dira. IKASTETXE ZORIONTSU BAT".
🌳🌲🌱
Hoy Mara, Endika, Nora Y Aritz han ido, en nombre de las dos clases, a la casa de cultura de Clara Campoamor para participar en el proyecto "El bosque animado". Después de las tres sesiones trabajadas en el aula sobre la convivencia positiva, nos hemos reunido varios colegios de Barakaldo para poner en común nuestras ideas sobre el tema.
Aquí os dejamos lo trabajado resumido a modo de "sueño":
"Nos gustaría que todas las personas de la escuela se sintieran felices y libres, que nadie se sintiera solo/a y que todos/as fueran amigos/as. Un mundo en que solo existiera gente buena. UNA ESCUELA FELIZ".
🌳🌲🌱



No hay comentarios:
Publicar un comentario