lunes, 27 de mayo de 2024

🌸OFRENDA FLORAL🌸

 Gaur 6. mailako ikasleok eskolako elizara joan gara, Ama Birjinaren hilabetea ospatzera.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼




No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡Nos hemos graduado! 🎓