Gaur Bilboko Portuan egon gara A-klasekoak, Santurtzin, hain zuzen ere. Izugarri gustatu zaigu portuan egiten den lana ikertzea eta autobusez portua bisitatzea 馃殞. Itsasontzi asko ikusi ditugu, munduko edozein lekutatik etorritakoak: Singapurretik, Nueva Yorketik, Afrikatik... ⛴ Txango ona izan da gaurkoa!
Hona hemen gure argazkiak bideo batean 馃槉
Hoy los alumnos/as de 6潞A hemos estado en el Puerto de Bilbao, en Santurtzi, concretamente. Nos ha encantado saber m谩s acerca del trabajo que se hace all铆 y visitar el puerto en autob煤s 馃殞. Hemos visto un mont贸n de barcos, de diferentes sitios del mundo: Singapur, Nueva York, 脕frica... ⛴¡Muy bonita la excursi贸n de hoy!
Aqu铆 os dejamos un v铆deo con las fotos que hemos hecho 馃槉
No hay comentarios:
Publicar un comentario